eu.lap.hu
megosztás
Feliratkozás: EUportal.hu | Hírek |
kapcsolat

Képzési helyszín
CEU Konferencia Központ
1106 Budapest, Kerepesi út 87.

Szervezés
mobil: +36 70 317 68 42
email: info@euportal.hu

eddigi hallgatóink

2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005

magunkról
Üzleti kommunikáció és konfliktuskezelés
 
MOTTÓ: A hatékony kommunikáció az üzleti siker egyik titka!
 
Képzésünk célja, hogy a résztvevők megtanulják, miként lehet az ügyfelekkel, kollégákkal, üzleti partnerekkel folytatott kommunikációt minél hatékonyabbá, sikeresebbé és problémamentessé tenni. Emellett segítséget kívánunk nyújtani az üzleti kommunikációban megjelenő konfliktusok tudatos kezelésére, miután a tudatos kezeléssel konstruktív módon lehet a szervezet fejlődését segíteni. A konfliktuskezelés módszereit is ismertetjük a résztvevőkkel.
A fentieken túl nemcsak a cégen belüli és kívüli kommunikáció legfontosabb elemeivel ismerkedhetnek meg hallgatóink, hanem választ kapnak arra is, miként lehet eredményesebbé tenni a külföldi partnerekkel folytatott tárgyalásokat.  (Sokan nem is gondolnák, de az esetleges kudarcok zöme a kultúrák közti különbségek nem ismeretére vezethetők vissza!) Hogyan lehet hatékonyan áthidalni a kultúrák közti különbséget, valamint miként orvosolhatják legjobban és a legrövidebb idő alatt a felmerülő üzleti kommunikációban megjelenő konfliktusokat.
 
 
TEMATIKA FŐ PONTJAI:
 
1. Üzleti kommunikáció:
- Kommunikációs stílus és hatékonyság
- A figyelemfelkeltés és megtartás technikája
- Kommunikációs helyzetek, torzulások és visszacsatolás
- Verbális, nonverbális kommunikáció, hitelesség
- Beszédstílus, a mondanivaló felépítése, kötelező elemei
- A kérdezés tudománya, jó és rossz kérdések,
- Kérdések szerepe a tárgyaláson, metanyelv
- Online kommunikáció
- Céges (belső) kommunikáció és eszközei
- Hatékony értekezlet, eredményes meetingek
- Tárgyalási stratégiák
 
2. Viselkedés az üzleti életben 
- Protokoll elmélet és gyakorlat: kapcsolatfelvétel, pontosság, öltözködés
- Rendezvényszervezés, vendéglátás: Hivatalos programok szervezése és bonyolítása, a vendéglátás szabályai, munkahelyi rendezvények protokollja
 
3. Viselkedési különbségek Európa egyes országaiban és a világ más részein 
- Kulturális különbségek – norma- és értékrendszerek
- Kommunikációs különbségek az egyes kultúrák között
- Tárgyalási jellemzők, alapszabályok
- Tabu témák
 
4. Szervezeti kommunikáció és viselkedés:
- Kommunikációs alapok
- A külső és belső (szervezeti) kommunikáció javítása, eszközei, buktatói,
- Munkahelyi konfliktusok kezelése
 
5. Konfliktuskezelés:
- Jó (konstruktív) és rossz (destruktív) konfliktusok
- A konfliktus esélyét növelő helyzetek
- Konfliktust megoldó stratégiák
- A konfliktusmegoldás lépései
- A hatékony érintkezés módszerei, asszertivitás


RÉSZLETEK
Helyszín: egyedi megbeszélés alapján
Képzési idő: javasolt 2 nap
Képzés típusa: kihelyezett képzés
Ár: egyedi árképzés alapján
 
 
 
ÉRDEKLŐDÉS, SZÁMLÁZÁS
Tanfolyammal kapcsolatos kérdés, kérés
Mobil: + 36 70 317 68 42 
Számlázással, postázással kapcsolatos kérdés, kérés 
Mobil: + 36 70 317 68 42