eu.lap.hu
megosztás
Feliratkozás: EUportal.hu | Hírek |
kapcsolat

Képzési helyszín
CEU Konferencia Központ
1106 Budapest, Kerepesi út 87.

Szervezés
mobil: +36 70 317 68 42
email: info@euportal.hu

eddigi hallgatóink

2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005

magunkról
Munkahelyi protokoll és ügyfélszolgálat
 
A KÉPZÉS CÉLJA:
- A képzés résztvevőinek készségei fejlődjenek a kapcsolatteremtés, az ügyfél-kommunikáció szempontjából.
- A személyes megjelenés és működés - mint kommunikációs eszköz - legyen jól ismert és gyakorlatban használható a programon részt vettek számára.
- A résztvevők számára váljon világossá, hogy a jól működő ügyfélkapcsolatok mekkora tartalékot és piaci erőt jelentenek.
- A szervezetnél dolgozók viselkedése és öltözködése nem magánügy, fontos része az adott intézményről kialakult képnek.  


MEGSZEREZHETŐ KOMPETENCIA: 
- A képzés résztvevői megismerkednek a munkahelyi viselkedés és megjelenés alapvető szabályaival, valamint azzal, hogy mindez miként befolyásolja az adott intézményről kialakult képet.
- Ismereteket szereznek a kommunikáció alapjairól, a tárgyalások és a különböző rendezvények, konferenciák protokolljáról.
- Megismerik az ügyfélszolgálattal kapcsolatos konfliktus helyzeteket és azok megoldási módjait.
- Ma már természetes, hogy a cégek, vállalkozások más kultúra képviselőivel is kapcsolatba kerülnek. A kulturális különbségek figyelmen kívül hagyása csökkentheti a munka hatékonyságát, a hallgatók ezért áttekintést kapnak a környező, és a leggyakoribb partner országok viselkedési kultúrájából.


FŐBB TEMATIKUS PONTOK:
1. Szervezeti kommunikáció és viselkedés: Kommunikációs alapok, verbális, non verbális csatornák, az árulkodó testbeszéd, első benyomás, a külső és belső (szervezeti) kommunikáció javítása, eszközei, buktatói, munkahelyi konfliktusok kezelése.
2. Protokoll elmélet és gyakorlat: kapcsolatfelvétel személyesen, írásban, telefonon, pontosság, névjegy, öltözködés munkahelyen, tárgyaláson, hivatalos eseményeken, céges ajándékozás.
3. Rendezvényszervezés, vendéglátás: Hivatalos programok szervezése és bonyolítása, értekezletek, tárgyalások előkészítése és protokollja, (hazai és külföldi vendégek) a vendéglátás szabályai, munkahelyi rendezvények protokollja.
4. Ügyfél-kommunikáció, konfliktuskezelés: Az ügyfél „meghallgatása”, az ehhez szükséges csatornák és eszközök, telefonos, személyes és írásbeli ügyfélszolgálat, konfliktus helyzetek kezelése, megoldása. Az ügyfelekkel történő kapcsolattartás alternatívái, az egyes csatornák jellemzői Az ügyfelek fogadása, az első benyomás jelentősége. Az ügyfél-kommunikáció írott és íratlan szabályai. Viselkedéskultúra az ügyfélszolgálaton, ügyintézés, segítségnyújtás (gyakorlattal).
5. Interkulturális kommunikáció: Kulturális normarendszerek, viselkedési különbségek Európa más országaiban.



RÉSZLETEK
Helyszín: egyedi megbeszélés alapján
Képzési idő: javasolt 2 nap
Képzés típusa: kihelyezett képzés
Ár: egyedi árképzés alapján
 
 
ÉRDEKLŐDÉS, SZÁMLÁZÁS
Tanfolyammal kapcsolatos kérdés, kérés
Mobil: + 36 70 317 68 42 
Számlázással, postázással kapcsolatos kérdés, kérés 
Mobil: + 36 70 317 68 42